R. Seawater ~ SSO

Alla inlägg den 1 november 2013

Av Ruby Seawater - 1 november 2013 11:56

Är nog det tråkigaste som finns just nu, men något som måste göras. Miko har nu ungerfär halva kvar till level 13, och jag har inte levlat klart än, har en del lopp kvar men ska göra de sen för ska åka till stallet snart och rida IRL. Men det som är positivt med levlingen är att det går väldans snabbt att levla sin starthäst, vill inte ens tänka på hur segt det kommer gå med min blivande ponny sen.. xD


Såhär brukar oftast en vanlig dag på Starstable se ut för mig:

- Loggar in, snackar med lite vänner samt levlar.

- Deltar i champ.

- (börjar typ fundera på om jag ska göra andra dagliga eller inte)

- Flummar runt med vänner.

- Bloggar lite nånstans därimellan. :)


 

Random-bild.


Btw, älskar halloween uppdateringen! Att man ska hjälpa dem små söta spökena, det nya loppet som man springer utan häst tycker jag var en riktigt bra idé, köpte alla kläderna men inga masker, tyckte inte de var så snygga haha. Men spökena har gett mig några så helt utan vart jag inte direkt.. ;3 Kul med sminket också, kommer dock inte byta till något även om jag hade kunnat tänka mig att ha vampyr-sminket. ^^

Av Ruby Seawater - 1 november 2013 08:00

Det är något jag tycker är så underbart roligt att se faktiskt! Att ta en liten återblick, se hur man valde outfits då, gentemot till hur man klär sig nu. Att tänka tillbaka på varför valde jag just dessa namn till min karaktär & mina hästar? Det är rätt kul att upptäcka att man kanske älskade just den outfit-kombinationen medan man kanske på senare dagar inte skulle kunna tänka sig alls att ha på just de kläderna. Själv så har Starstable gjort så mycket för mig, det är en del av mig och jag skulle nog aldrig kunna sluta spela det just för alla fantastiska vänner man lär känna där.


Förut var jag värsta ensamvargen som halv störde sig på- halvt gillade att Starstable var ett onlinespel med flera spelare som spelade samtidigt. Jag sprang mest runt själv och gjorde alla uppdragen osv och jag trivdes rätt bra med det då. Men sen när jag började gå med i en klubb och för första gången liksom började prata lite sådär i klubbchatten, fick jag vänner. Sen har jag ju hoppat från konto till konto, men jag skulle absolut inte kunna tänka mig att byta nu, icke! Efter det så har jag i alla fall lärt känna folk, och idag skulle jag inte kunna spela utan att ha någon att snacka med. Det skulle kännas jättekonstigt för mig, liksom som att något saknades.


Jag tycker det är superkul att bara logga in på SSO, vara med lite vänner & vara allmänt galen och flumma runt lite, levla tillsammans med någon eller så. Idag så tycker jag verkligen om att SSO är ett onlinespel som ger en möjligheten med en sådan fantastiskt spelupplevelse och med en sån spännande historia och att få träffa massor av härliga vänner.


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Det är jag som är Ruby, Rubinen. Här får ni läsa om mitt liv på ön Jorvik, åsikts, hiss & diss, outfits-inlägg med mera. Just nu har jag en häst som heter Moonflame, Miko.

Jag bor på Moorland, men kommer nog flytta i november!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards